CORPORATIE TRIATLON / DUATLON
HOME

TRAININGSTIPS

 
 

  • Loop- en fietstrainingen profiteren van elkaar. Lopers kunnen het best met een licht verzet fietsen (minimaal 90 omwentelingen per minuut).
  • Kies de trainingstijden en plaatsen zodanig dat ze passen in je normale dagelijkse leven.
  • Het is erg motiverend en gezellig om met anderen te trainen, probeer daarom iemand te vinden om samen mee te trainen of sluit je aan bij een vereniging.
  • Een fietshelm is verplicht tijdens de wedstrijd, maar gebruik hem ook tijdens de trainingen. Zorg dus dat je een goedgekeurde helm van hard schuim hebt en gebruikt.
  • Train met het voedsel en de (sport)drank die je ook in de wedstrijd denkt te gebruiken. Dan weet je of je er tegen kan.
  • Besteed tijdens de koppeltrainingen extra aandacht aan de wissels. Zoals:
    • Helm snel op/af zetten vast/lost maken
    • Snel je fiets- en loopschoenen aan/uit
    • Op de fiets stappen terwijl je schoenen al op de pedalen zitten
    • Van de fiets stappen terwijl je je schoenen op de pedalen laat zitten

 

COUNTDOWN:

 

 

Schrijf je nu in!

Doe je ook mee met de Run-Bike-Run? Individueel of als team? Schrijf je dan uiterlijk voor 6 september in op deze website.

Afstanden
Run Bike Run
* Road lang: 10km lopen 40km fietsen 5km lopen
* Road kort: 5km lopen 20km fietsen 2,5km lopen
* Off-road: 5km lopen 18km fietsen 2,5km lopen

Categorieën
* Individueel dames
* Individueel heren
* Teams. Een team mag bestaan uit minimaal 2 en maximaal 3 deelnemers.